Späť na zoznam
Vzdelávanie
Autor: Jozef Šujak - Gymnázium Považská Bystrica
19.11.2019 20:33

WORKSHOP O ČITATEĽSKEJ GRAMOTNOSTI AJ PRE NE-SLOVENČINÁROV s Tiborom Hujdičom

KEDY A KDE: 26.11.2019 (uto) v čase 15:00-18:00 - GYMNÁZIUM, Školská 234/8, 01701 Považská Bystrica

 

VSTUP: ZDARMA

link na prihlásenie: https://bit.ly/2Ohame3

POČET účastníkov OBMEDZENÝ (max. 30) - aj pre učiteľov neslovenčinárov: fyzikárov, chemikárov atď.

 

PROGRAM

Seminár bude ma dve časti:

V prvej sa budeme zaoberať tým ako vybabrať  s celoštátnym prísnym zákazom čítania na druhom stupni základnej  školy, čiže bude o tom, ako v škole rozvíjať kultúru čítania.

V druhej si predstavíme základné čitateľské stratégie, ktoré pomáhajú porozumieť textu a urobíme si modelovú hodinu a jej analýzu, ktorá predstaví možnosti ako kvalitne pracovať s náučným textom na hodinách.

 

PROFIL LEKTORA

Mgr. Tibor HUJDIČ alias pán Mrkvička

Propagátor čítania detí a deťom. Cez dramatizované čítania a predstavovanie kníh inšpiruje deti na školách k čítaniu. Pre učiteľov, knihovníkov a rodičov lektoruje semináre na podporu záujmu o čítanie detí a na rozvoj čitateľskej gramotnosti. Spoluzakladal detské internetové kníhkupectvo Mrkvička, bol moderátorom autorskej rozhlasovej relácie Detská knižnica. Je autorom knihy hier Rodičia ako detské ihrisko.

 

ORGANIZÁTOR

Jozef Šujak

Gymnázium Považská Bystrica

Učitelia Považia

 

Súvisiace články

15.07.2018 18:11

Petržalka chce opäť finančne motivovať učiteľov k inováciám výučby

Bratislavská Petržalka chce už štvrtým školským rokom finančne motivovať učiteľov na základných školách v jej zriaďovateľskej pôsobnosti k zvýšeniu kvality vyučovacieho a vzdelávacieho procesu. Vo svojom rozpočte má na to vyčle...
05.12.2018 09:12

Žiaci chcú v škole viac digitálnych zručností a tvorivosti

Generálny riaditeľ Microsoftu ČR a SR Rudolf Urbánek odštartoval tohtoročnú Hodinu kódovania workshopom o programovaní pre školáčky.
20.04.2018 11:08

Globálne kompetencie časť 1- PISA

Potrebujeme kompetencie najmä robiť, nie merať. Potrebujeme viac praktických učiteľov ako teoretizujúcich analytikov.